Celebrem la Castanyada!

El proper divendres 28 d’octubre, a l’escola Vilamar celebrarem la festa de la castanyada.
Aquest dia serà especial. Al llarg del matí realitzarem diferents tallers relacionats amb la castanyada i Halloween. Mentre fem els tallers sortirem a  veure a  la castanyera i recollir les paperines de castanyes.
Per a  la tarda s’han preparat uns balls relacionats amb la festa. L’alumnat ha estat practicant-lo amb molta il·lusió per a que les famílies i companys gaudeixin i el puguin compartir amb vosaltres.
Per aquest motiu us convidem a acompanyar-nos i gaudir de la festa amb tots nosaltres a les 15:15.

Us animem a participar-hi. Ens veiem divendres!