Cal·ligrama Vilamar!

L’alumnat de 4t estem treballant els cal·ligrames, ja que per Sant Jordi presentarem les nostres creacions. Per començar, vam crear tots junts un, i quina és la millora manera de fer-ho? Doncs, buscant un tema que ens representa, és a dir, l’escola Vilamar.

Primer, vam elaborar una llista d’idees, després les vam organitzar formant frases amb algunes rimes. Tot seguit, vam dibuixar la silueta del logo de l’escola, i per acabar vam escriure al voltant el text que entre tots vam crear. Aquesta activitat ens ha facilitat la tasca per després crear més cal·ligrames, ja sigui en petit grup com individual.

Hem pensat que seria interessant que tothom el pogués llegir, així doncs l’hem penjat a l’entrada de l’escola. Esperem que us agradi!!