CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR. CURS 2023 -2024

PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS I TERMINIS :

La convocatòria per al curs 2023-24 es farà de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica del Consell Comarcal del Baix Penedès. Per poder accedir-hi, s’ha d’estar en possessió d’un certificat digital d’identificació (Idcat, IdCatmòvil, CLAVE).

També es podran presentar de forma presencial, sol·licitant cita prèvia a través de l’enllaç següent:
https://ccbp.cat/recerca/serveis/ciutada/educacio/menjador-escolarEl dia de la cita, han de portar l’imprès de sol·licitud emplenat el qual es podrà descarregar al mateix enllaç i la documentació obligatòria.

El termini de presentació serà a partir de dia 2 de maig i romandrà obert durant tot el curs. No obstant això, només és es podrà garantir l’adjudicació de la beca a l’inici de curs a aquelles sol·licituds presentades durant el mes de maig i que no manqui cap dada obligatòria. Les que es presentin després, s’aniran resolent a mesura que es puguin tramitar.

Els/les alumnes/as que sol·licitin beca de menjador hauran de tenir, OBLIGATÒRIAMENT, DNI o NIE.

Els ajuts atorgats del 70% es compactaran i distribuiran durant el curs fins a l’inici de la jornada intensiva, en períodes setmanals.
Els dies assignats als alumnes no es podran canviar. Només s’autoritzarà per reagrupació familiar, o bé, perquè l’alumne beneficiari tingui una cita ineludible continuada per motius mèdics.

CRITERIS D’ATORGAMENT DELS AJUTS (ORIENTATIU). BASES publicades a www.ccbp.cat

1- El llindar es calcularà en funció dels membres computables de la unitat familiar i per l’agregació de les unitats de consum que es detallen a continuació:
– Primer adult (sustentadors principals): 11.365,60 €
– Segon adult (sustentadors principals) i altres adults que integren la unitat familiar (per exemple, avis): 5.682,80 €
– Per cada nen de la unitat familiar: 3.409,70 €

Si la renda familiar anual, calculada d’acord amb el que estableixen les bases, no supera aquest llindar, es concedirà un ajut de fins al 70% del cost del servei de menjador. Les sol·licituds que estiguin per sobre d’aquest llindar constaran com a denegades.

2- No tenir un volum de negoci superior a 155.000,00 € calculat sumant els volums de negoci de tots els membres computables de la unitat familiar.

3- Podran optar als ajuts les unitats familiars en què la suma de tots els rendiments nets reduïts del capital mobiliari més el saldo net positiu de tots els guanys i pèrdues patrimonials pertanyents als membres computables de la família, excloent les subvencions rebudes per a l’adquisició o rehabilitació de l’habitatge habitual i, en el seu cas, la renda bàsica d’emancipació, no superi 1.700,00 €.

4- La suma dels valors cadastrals de les finques urbanes dels membres computables que componen la unitat familiar, exclòs l’habitatge habitual, no pot superar els 42.900.00 € i 13.130,00 € de les finques rústiques.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *