CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR. CURS 2022-2023

TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LES SOL·LICITUDS:

La convocatòria per al curs 2022-23, es farà de forma telemàtica a través de la Seu Electrònica del Consell Comarcal del Baix Penedès. Per poder accedir-hi, s’ha d’estar en possessió d’un certificat digital d’identificació (Idcat, IdCatmòvil, CLAVE)

L’enllaç és: https://ccbp.eadministracio.cat/

Els terminis de presentació seran del 3 de maig al 3 de juny, ambdós inclosos.

NO S’ADMETRAN SOL·LICITUDS FORA D’AQUEST TERMINI

Els alumnes que es matriculin a P3 aquest curs, tindran de termini per presentar la sol·licitud fins el 30 de setembre.

Els alumnes que es matriculin durant el curs, tenen 30 dies des de la data de la matrícula per poder presentar la sol·licitud.

Els/les alumnes/as  que sol·licitin beca de menjador hauran de tenir, OBLIGATÒRIAMENT, DNI o NIE.

Els ajuts atorgats del 70% es compactaran i distribuiran durant el curs fins a l’inici de la jornada intensiva, en períodes setmanals.

Els dies assignats als alumnes no es podran canviar. Només s’autoritzarà per reagrupació familiar, o bé, perquè l’alumne beneficiari tingui una cita ineludible continuada per motius mèdics.

Les famílies amb tots els seus membres amb passaport que vulguin sol·licitar l’ajut hauran de ser usuaris dels serveis socials municipals,

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

És obligatori adjuntar la següent documentació a la sol·licitud:

– DNI/ NIE de l’alumne

– DNI/NIE de tots els membres de la unitat familiar

– Volant de convivència actualitzat

– IDALU de l’alumne

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA (si és el cas)

– Carnet família nombrosa (vigent)

– Carnet família monoparental (vigent)

– Certificat CAD (discapacitat)

-Certificat de l’Agència d’habitatge si ha percebut ajut lloguer 2021

– Document acreditatiu distància entre domicili i centre d’adscripció si estan a més de 3 km.

– Conveni regulador o sentència de divorci. Si no hi ha document, es tindrà en comte als dos tutors.a l’hora de calcular el nivell de renda familiar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *