Certamen de lectura en veu alta

Aquest curs 2018-2019 l’alumnat de 4t i 6è ens hem presentat al Certamen de lectura en veu alta. Els nens i nenes de 6è repeteixen experiència!

Prèviament, a l’escola, els nens i nenes de 4t i 6è s’apuntaven a una llista de voluntaris/es per a presentar-se al certamen de lectura. Durant el segon trimestre, vam estar practicant i tenint en compte diversos aspectes de la lectura com: l’entonació, la vocalització, el ritme, la fluïdesa, … De manera que a mitjans de març vam fer una selecció entre els/les que s’havien presentat. Quins nervis!!! Tot i així, va ser una experiència molt bona i recomanable!

A continuació, podeu veure tots els que vam presentar-nos. Finalment, vam quedar 2 finalistes de 4t, la Luna i l’Abril, i 2 de 6è, la Meritxell i la Irene. Uns dies abans, a l’aula les mestres ens van dir qui seria la representant de cada grup i assistent al Certamen.

El dia 3 d’abril la Luna i la Meri van representar a l’escola Vilamar en el Certamen de lectura en veu alta a Tarragona. No ens van seleccionar, però cal dir que va ser una experiència inoblidable!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *