Arturo Padilla ens visita

Aquesta setmana tan especial en la qual celebrem la diada de Sant Jordi  a l’ Institut Escola Els Tres Pins, plena de premis literaris, roses i llibres, ens ha visitat l’escriptor Arturo Padilla de Juan, autor d’obres com Nedar o Morir, Ombres  en la foscor, Entre dues blaus, La tempesta i moltes més obres que han fascinat al nostre alumnat de l’ESO.

En aquesta xerrada hem dedicat el temps a parlar de les seves obres, conèixer de primera mà a un escriptor, sens dubte ha estat una experiència que el nostre alumnat no oblidarà. Agrair a Arturo Padilla per ser tan pròxim i deixar-nos aquesta màgia que és la literatura.

Enllaç a la seva pàgina