Roma 3D, un projecte esplèndid de l’alumnat de 2n d’ESO

• Més enllà de conèixer l’Imperi Romà des del punt de vista històric, el jovent del centre també aborda les Ciències Socials des d’un vessant més artístic i creatiu.

Al llarg del projecte anomenat ‘Roma 3D’, l’alumnat de 2n d’ESO de l’IE Els Tres Pins va iniciar aquest repte duent a terme una recerca minuciosa sobre un element arquitectònic de la ciutat romana. Després d’aquesta tasca de documentació, els/les joves van treballar en equip per construir una maqueta a escala sobre un mapa de la ciutat de Roma, on van incorporar un codi QR que dirigeix a una presentació visual que ells mateixos van haver de crear.

A més, els nois i les noies van registrar tot el procés d’elaboració en un “Diari arquitectònic”, on van exposar els materials utilitzats, el procés de realització del treball i la resolució dels possibles problemes que se’ls van presentar. Des de l’equip de docents de l’IE Els Tres Pins estem orgullosos del treball i la dedicació que van mostrar els/les estudiants en aquest projecte impressionant.