Matí de coneixença i cooperació entre l’alumnat d’ESO

• Uns noranta joves de tots els nivells participen en una sortida de cohesió per donar la benvinguda al nou curs.

Diversió, esport i col·laboració en una jornada assolellada i carregada d’aprenentatges i somriures. L’alumnat d’ESO de l’IE Els Tres Pins ha realitzat aquest divendres 16 de setembre una sortida de cohesió per donar la benvinguda al curs 2022/23 i seguir potenciant el treball cooperatiu.

En grups barrejats de diferents nivells, uns noranta joves de 1r, 2n i 3r d’ESO han pogut gaudir de diverses propostes lúdiques per tancar la setmana de manera immillorable. A més, les activitats col·laboratives estaven dissenyades de tal manera que l’alumnat rotava en direccions contraposades per coincidir amb tothom en alguna de les proves.

Un petit canvi per la previsió de pluges… però el temps ens acompanya!
Tot i que l’objectiu era dur a terme una petita ruta fins a la Roca Foradada de Vallromanes, i un cop allà fer un seguit d’activitats, el temps meteorològic inestable ha obligat a modificar la planificació inicial. Per aquest motiu, les dinàmiques de cohesió han hagut de fer-se a la Pista Coberta i el camp de futbol situat davant l’Espai Jove Àrea51. Això, però, no ha impedit que els nois, les noies i el professorat de l’Institut Escola s’ho hagin passat d’allò més bé en un matí farcit de vitalitat i bon ambient.