L’alumnat d’I4 i I5, d’excursió al Poble Espanyol!

• Les nenes i els nens d’Infantil es van desplaçar a Barcelona aquest dimarts 6 de febrer.

Quina gran experiència! L’alumnat d’I4 i d’I5 vam anar a descobrir l’artesania i l’arquitectura que amaga el Poble Espanyol. Ens ho vam passar d’allò més bé amb l’ajuda de l’Ester i la Maria, que ens van explicar un munt de curiositats i van preparar-nos un taller ben original!

Vam gaudir molt decorant banderoles de seda emprant diferents tècniques!

Famílies d’I4: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

Famílies d’I5: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.