Gaudint de la lectura i el teatre a 1r i 2n d’ESO amb l’obra Mentida’

• Aquest dilluns 5 de febrer, l’alumnat es va desplaçar a Granollers per veure l’adaptació teatral d’aquesta novel·la de Care Santos, a càrrec de ‘Transeduca’.

Després de treballar aquesta lectura durant el primer trimestre, les noies i els nois de l’@ietrespins van poder gaudir de l’adaptació teatral de l’obra.

La història ens parla de la Xènia, una jove amant de la lectura que coneix a un noi a través d’una xarxa social, però aviat s’adona que aquell noi que creu conèixer en realitat és una altra persona… Com afecta això en el seu dia a dia? Quines mentides arrosseguen aquesta acció i totes les altres que es despleguen al llarg de la narració? Quines conseqüències tenen?

Amb la lectura del llibre i la visualització de l’espectacle teatral, el centre pretenia fomentar el debat entre l’alumnat entorn de diverses temàtiques que tracta la novel·la, com la família, les xarxes socials, la presa de decisions, la delinqüència juvenil, l’empatia, l’assetjament escolar o la marginalitat, entre altres.

Una lectura i una obra molt recomanables!