Exposició “El lliure vol de la fantasia”, realitzada a STEAM de 2n d’ESO!

• La mostra es pot visitar al Casal de Vallromanes fins al 8 de gener.

Al llarg d’aquest primer trimestre del curs 2023-2024, el jovent de 2n d’ESO ha dut a terme una interessant proposta educativa a l’hora d’STEAM, una assignatura que combina les arts plàstiques amb la física i la química. Amb la Marta i en Jesús com a docents encarregats de guiar i acompanyar el jovent, l’exposició amb les recreacions d’obres del pintor Marc Chagall ha esdevingut el colofó perfecte d’aquest primer projecte. Simplement magnífic!

Durant el procés de creació, els/les joves han hagut de fer una recerca sobre l’artista rus, una tria de l’obra, i també dissenyar i realitzar la recreació final, que és el que es pot visitar a l’exposició. Un altre aspecte a destacar de les recreacions ha estat l’ús de pigments elaborats per l’alumnat a partir de la recerca i l’experimentació amb diferents materials, tenint en compte elements d’origen vegetal o mineral, entre d’altres.

La inauguració va tenir lloc aquest divendres 1 de desembre i va comptar amb la presència d’autoritats locals, famílies, docents i els màxims protagonistes de tot plegat: els/les alumnes! Química i art per tancar un nou projecte meravellós i carregat d’aprenentatges!