L’alumnat de Cicle Mitjà gaudeix a la Roca Foradada!

• La sortida, realitzada el dijous 18 de gener, esdevé el punt de partida del nou projecte de la Prehistòria.

La Maria, la Lulu i l’Alba, alumnes de 1r d’ESO, han presentat un repte que les nenes i els nens de 3r i 4t hauran d’assolir al final de projecte. El repte és fer una representació teatral sobre les etapes de la Prehistòria. Els hi agraïm la seva ajuda i interès per participar-hi!

Ha estat un matí fantàstic en què tothom ha gaudit a l’hora de convertir-se per una estona en nens i nenes prehistòrics i construir les seves joguines i cabanes.

A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. En el cas de 3r de Primària, per accedir-hi cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

En el cas de 4t de Primària, per accedir-hi cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.