From the Romans to the Middle Ages: astounding day in Barcelona!

• L’alumnat de 1r d’ESO es va desplaçar el dimarts 13 de febrer a la capital catalana per descobrir el seu nucli antic.

Com era un dia qualsevol a Barcino, la Barcelona Romana? Com s’organitzava la vida entre les parets de l’antiga muralla? Els nois i les noies tutoritzats per la Marta i en Xavi van fer un viatge en el temps i van deixar que la pedra històrica de la ciutat els expliqués alguns dels seus secrets més ben guardats.

En una activitat dinamitzada per l’entitat Kids&Cats, el jovent de Vallromanes va passejar pels carrerons del nucli antic, explorant les restes de l’època romana a peu de carrer i sota terra i escoltant llegendàries històries medievals. I tot això, a més, en una sessió dinàmica explicada en anglès que va permetre els/les alumnes aprofundir els seus coneixements i la seva comprensió oral en aquesta llengua.