Esplèndid colofó de la Festa de Carnestoltes a l’IE Els Tres Pins!

• L’alumnat i el professorat viu una jornada carregada d’originalitat amb disfresses, balls i molta diversió.

Magnífic tancament d’una setmana intensa de Carnestoltes. Després de totes les consignes del Rei Carnestoltes durant aquests dies, aquest divendres 17 de febrer hem celebrat un gran esdeveniment col·lectiu al pati de l’IE Els Tres Pins.

El centre vallromaní ha celebrat Carnestoltes amb diversos espectacles i comparses perquè tothom pogués sortir al pati disfressat i gaudís de la celebració. A mig matí, doncs, la gresca i la disbauxa s’han apoderat de tots els racons de l’Institut Escola i ha començat a bullir la febre del Carnaval amb el bo i millor de cada grup: les músiques i unes coreografies molt treballades, passant per tots els continents i moltes cultures diferents.

Després de la rua i les performances, l’alumnat ha gaudit d’una sessió dinàmica de jocs tradicionals i d’un espai de discoteca al gimnàs del centre. Tot plegat ha tancat un dia inoblidable des d’Infantil 3 fins a 3r d’ESO, amb ball inclòs del professorat.

Una setmana carregada d’originalitat i creativitat
Dilluns vam haver de venir disfressats d’esport, dimarts amb bata i sabates d’estar per casa, dimecres de personatges de contes o persones famoses, dijous amb un pentinat divertit i, ja per cloure la setmana, divendres ho hem tancat amb una disfressa relacionada amb la temàtica de cada classe. Ha estat, doncs, una setmana amb molta participació i amb un calendari farcit de propostes lúdiques, culturals i festives. Visca la Festa de Carnestoltes!

Fes clic per accedir al Photocall pel qual han passat tots els nens i nenes del centre.

Fes clic per accedir a la festa de Comiat que li hem dedicat al Rei Carnestoltes: