Sortida conjunta de l’alumnat de 1r i 3r d’ESO al CosmoCaixa!

• El passat divendres 10 de febrer es va dur a terme una sortida per tal d’aprofundir en les matèries de ciències d’una manera més vivencial.

Matí carregat de ciència a Barcelona en una excursió organitzada al CosmoCaixa amb els nois i les noies de 1r i 3r d’ESO. Allà van poder fer tallers d’aparells meteorològics i experiments químics, respectivament. La sortida va finalitzar amb una visita a l’exposició permanent on van poder treballar l’evolució, el sistema nerviós i algunes nocions d’ecologia.

En el cas de l’alumnat de 1r d’ESO, el jovent va poder veure l’evolució de les espècies i el bosc inundat amb el seu clima tropical. També va poder participar en la xerrada sobre aparells meteorològics.

D’altra banda, els/les adolescents de 3r d’ESO van dur a terme un taller de reaccions químiques en una sessió molt participativa i experimental.