Experiència excepcional de 3r i 4t de Primària en el Museu de Matemàtiques

• L’alumnat de Cicle Mitjà ha gaudit aquest dijous 2 de novembre d’una sortida molt educativa i entretinguda.

La jornada ha estat plena d’aprenentatges i diversió. En una de les activitats, les nenes i els nens de 3r i 4t de Primària han pogut jugar de forma autònoma a una gran varietat de jocs matemàtics, posant a prova les seves habilitats i resolució de problemes.

A la segona activitat, han participat en un taller de poliminós, que ha desafiat la seva capacitat de treball en equip i la seva destresa en la construcció d’estructures geomètriques.

Després de les activitats al museu, totes i tots hem gaudit d’un àpat ben merescut i hem passat una estona alegre i enèrgica al parc.

Estem orgulloses i orgullosos de veure el nostre alumnat entusiasmat amb les matemàtiques i la resolució de problemes. Aprendre pot ser una experiència engrescadora i enriquidora!

FOTOGRAFIES EN ACCÉS RESTRINGIT PER A L’ALUMNAT DE 3R I LES FAMÍLIES D’AQUEST NIVELL EDUCATIU

FOTOGRAFIES EN ACCÉS RESTRINGIT PER A L’ALUMNAT DE 4T I LES FAMÍLIES D’AQUEST NIVELL EDUCATIU