Docents i equips directius de 14 centres visiten l’IE Els Tres Pins

• La trobada ha tingut lloc a les instal·lacions del centre vallromaní aquest dimarts 16 de gener.

Docents i membres d’equips directius de 14 centres educatius -tant d’Infantil i Primària com de Secundària i Escoles d’Adults- han fet una visita a l’IE Els Tres Pins en una sessió emmarcada dins el Programa d’acceleració de la transformació educativa / Eines per al canvi (PACTE), iniciativa impulsada pel Departament d’Educació amb l’objectiu de fomentar un canvi educatiu que parteix d’una concepció inclusiva i orientadora de l’educació i que ha de comportar una transformació global del sistema educatiu.

Com a part activa del Laboratori de transformació educativa, des de l’IE Els Tres Pins ens reunim mensualment amb altres centres amb l’objectiu de compartir i aprofundir sobre aspectes que incideixen en la millora de la qualitat educativa.

Seguim treballant, doncs, per tal de fomentar aprenentatges centrats en l’alumne/a a través de pràctiques i metodologies docents innovadores.