CONSTRUÏM MAQUETES AMB CIRCUITS ELÈCTRICS

Els alumnes de 6è, com a pràctica del tema de coneixement del medi natural sobre l’ electricitat, hem elaborat diverses maquetes.

Pila, interruptor o polsador, bombeta, cable, motor elèctric… Tot aquests elements connectats, junt amb la nostra creativitat, per aconseguir sis maquetes diferents: un tren de carbó, una granja, un regal, una sala de cinema, una pista d’ esquí, i una casa.

A més d’ aprendre ens ho hem passat molt bé realitzant aquestes maquetes amb circuits elèctrics que podeu veure a les imatges o al vestíbul de l’ escola aquests dies.

ESCOLA ELS TRES PINS

CLASSE DELS ASTROREPTES