Arriba la SETMANA DE LA CIÈNCIA a l’Institut Escola Els 3 πns!

• A l’Institut Escola volem gaudir d’aquests dies perquè LA CIÈNCIA MOLA! Ens acompanyeu?

Quin serà el programa d’activitats? Us encoratgem a participar-hi i deixar-vos sorprendre!

Resol els reptes matemàtics en família
Volem que la ciència arribi també a casa, per això cada dia es publicarà a les xarxes un enigma matemàtic que haureu de resoldre. Famílies, estigueu atentes a les xarxes i demostreu les vostres habilitats matemàtiques.

Ciència al pati
Vine a l’hora del pati i participa en les diferents activitats relacionades amb la ciència. Farem màgia matemàtica, jugarem amb el poder de la força com si fóssim uns autèntics Jedi, descobrirem els sentits i farem de pilots d’avions acrobàtics!

Canviem els papers
L’alumnat de l’ESO farà experiments i explicarà a les nenes i els nens més petits quins fonaments científics hi ha darrere de cadascun d’aquests experiments. Treballarem diferents disciplines, com les matemàtiques, la química, la biologia, la tecnologia i la física des d’una perspectiva més lúdica però apassionant!