Aquesta setmana, votacions del Consell Escolar!

• El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa.

Famílies, molt atents i atentes! Aquest dilluns 20 de novembre se celebren les eleccions del Consell Escolar del SECTOR PARES I MARES. Cal renovar un representant del Consell Escolar i s’han presentat dues candidatures. La més votada passarà a formar part d’aquest òrgan.

Les votacions seran aquest dilluns entre les 16:30 h i les 18 h al vestíbul del centre. Que no us faci mandra entrar-hi i dir-hi la vostra! Entre tots i totes, fem Institut Escola!

Paral·lelament, també es va enviar un correu informant del procés i de les persones que s’hi presenten. Al mateix vestíbul, a més, trobareu el nom dels candidats presentats.

Us animem a participar i implicar-vos activament per tal de fer ús del vostre dret com a membre de la comunitat educativa i per donar suport al procés de participació democràtica.

Pel que fa al sector alumnat, les eleccions seran el dimarts 21 de novembre, mentre que les del professorat seran l’endemà, el dimecres 22 de novembre.

El 14 de desembre tindrà lloc la constitució del Consell de participació resultant.