Àngels Hugas, deu anys al capdavant de l’IE Els Tres Pins

Directora de l’escola des del 2013, ha hagut d’afrontar etapes complexes com a màxima responsable del centre, com la gestió de la postpandèmia i el desplegament total de l’Educació Bàsica, materialitzat aquest curs 2023-24 amb alumnat des d’I3 fins a 4t d’ESO. L’Institut Escola, doncs, ja és una realitat després de molt de treball per part de tots els agents implicats.

L’Àngels va arribar a Vallromanes l’any 2008 i, a banda de dirigir el centre, també ha exercit com a psicomotricista i mestra d’educació infantil. Aquest diumenge la podreu conèixer una miqueta més, ja que ens acompanya en aquest espai radiofònic per parlar sobre l’Institut Escola i la seva trajectòria com a professional. Continuem amb l’espai d’entrevistes de l’optativa de ràdio realitzada per l’alumnat de 2n i 3r d’ESO!

Guió, edició i entrevista duta a terme per la Jana i l’Iris, alumnes de 2n d’ESO.