‘Afaitasons’, un magnífic espectacle a cappella al Casal de Vallromanes

• L’alumnat de Cicle Superior de Primària, conjuntament amb el jovent de 1r i 2n d’ESO, ha gaudit d’una proposta musical Barbershop.

En el marc del projecte ‘Activitats per a les escoles al Vallès Oriental’ promogut per la Fundació AC Granollers, els/les alumnes de l’IE Els Tres Pins s’han desplaçat al Casal de Vallromanes per deixar-se sorprendre per l’energia i la potència harmònica de l’obra ‘Afaitasons’.

En aquest interessant espectacle de música Barbershop, el jovent ha pogut conèixer la història i evolució de les cançons que es cantaven a les barberies americanes als inicis del segle XX. A través d’un desplegament vocal formidable, dut a terme amb les quatre veus masculines del quartet Metropolitan Union, docents i alumnes han quedat bocabadats i impressionats amb aquest estil vocal cantat a cappella. Sumem una nova experiència cultural i musical que ha esdevingut un regal per a les nostres oïdes!