Aconsegueix el ‘Val Escolar’ de 100 € per a l’alumnat de Primària

• L’ajut es podrà utilitzar per adquirir material escolar de cara al curs 2023-2024.

‘Val Escolar’ és una campanya impulsada per la Generalitat de Catalunya amb l’objectiu d’atorgar un ajut de 100 euros en concepte de material escolar a alumnes de primària de centres educatius sostinguts amb fons públics.

L’ajut s’articularà mitjançant un sistema de vals, que es podran bescanviar en comerços d’arreu de Catalunya per llibres, diccionaris, papereria, elements d’escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius fins al 30 de novembre del 2023.

Els vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu, de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs.

Per activar els vals us caldrà l’identificador del vostre fill/a, que podeu trobar als informes de qualificacions de final de curs. Podeu trobar més informació a la pàgina web https://www.valescolar.cat/ajuda-alumnes.