L’alumnat d’Educació Infantil es diverteix en la sortida lúdica a El Xaragall!
Els nens i les nenes d’I3, I4 i I5 han marxat plegats d’excursió aquest dilluns 29 de maig. Els/Les alumnes de l’etapa d’Educació Infantil han dut a terme una activitat molt engrescadora en la seva sortida lúdica a El Xaragall. En primer lloc, s’han endinsat al bosc per descobrir com vivien els indis i s’han […]
L’alumnat d’Educació Infantil es diverteix en la sortida lúdica a El Xaragall! Llegeix més »










