Diversió dels nens i les nenes d’I3 al Parc Ca l’Agustí

• L’alumnat més petit del centre gaudeix de les propostes lúdiques que ofereix el municipi.

Els nens i les nenes més petits de l’IE Els Tres Pins ens vam desplaçar dijous al Parc Ca l’Agustí, prop de l’Escola Bressol, per fer ús de les instal·lacions i gaudir d’estones lúdiques i diferents. Els nens i les nenes d’I3 ho vam passar genial a la tirolina i la piràmide gegant!

Durant les converses a classe ens encanta explicar que a les tardes anem al parc amb els pares, les mares, les famílies… I d’aquí va sorgir la idea de marxar un matí al parc aprofitant el tram final del curs! Doncs dit i fet: ens vam endur l’aigua i l’esmorzar i vam fer un pícnic allà mateix! Guai, oi?