FESTA DE LA PRIMAVERA 25

El darrer dia del 2n trimestre, el dia 11 d’abril, tota l’escola vam fer unes activitats a la natura per celebrar l’estació de la primavera i acomiadar el segon trimestre.

Els infants de la Comunitat de Grans van anar a fer una caminada fins a la Creu del Montmell. L’avi de l’Aran i l’Ainet Guasch, el Pep, els va acompanyar i explicar anècdotes durant el camí. És una ruta exigent, però amb entusiasme i companyerisme, a poc a poc es va arribant al destí, amb unes vistes espectaculars de la nostra muntanya.

Els infants de la Comunitat de Petits i de Mitjans, vam anar caminant fins al Mas de la mestra de l’escola, l’Helena, i allà vam gaudir de diferents tallers de primavera, amb els grups barrejats de les diferents comunitats. Els tallers van ser el de dibuixar un paisatge amb aquarel·les màgiques, pintar i decorar pedres, fer un mandala amb elements de l’entorn i fer un collage amb plantes.

Va ser un dia preciós amb el gaudi de l’arribada de la primavera al nostre entorn.

A continuació podeu veure el recull de fotografies de les diferents activitats.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>