8 de març, dia de la dona treballadora

Benvolgudes i benvolguts,

tots els dies han de ser 8 de març. No podem continuar sostenint una societat patriarcal i masclista on les dones cobrin menys pel fet de ser-ho, que no arribin a llocs de responsabilitat pel fet de ser dona. Sona dur, oi? Cert que la societat continua canviant, però encara resta un llarg i dur camí. Per això volem que tots els dies de l’any siguin 8 de març.

A l’escola mirem de fer-ho, posant consciència i accions cada dia, amb un treball diari i proper. Aquests dies incidim encara més amb tallers, xerrades i debats.

Us mantindrem informats!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>