AUTORITZACIÓ MEDICACIÓ DE LLARGA DURADA I PUNTUAL

Benvolgudes famílies.

En aquesta entrada trobareu els PDF de les autoritzacions de medicació de llarga durada i puntual.

Per tal que el professorat pugui administrar medicaments a l’alumnat a l’escola, les famílies haureu de dur una prescripció mèdica, el medicament necessari i la vostra autorització signada.

Hi ha el document per administrar un medicament per tot el curs escolar o més temps i el document per administrar un medicament de forma puntual (enviats per dinantia el 14/9/23).

Recordeu que la medicació puntual ha de ser en casos en que sigui impossible poder administrar-la fora de l’horari escolar. La medicació l’haureu de facilitar al personal docent.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Atentament,

Escola Sant Nicolau.

Autorització famílies per medicar als alumnes

Autorització medicació puntualAutorització famílies per medicar als alumnes