VII CURSA SOLIDÀRIA
Aquesta setmana hem fet l’ingrés dels diners de la VII Cursa solidària. Aquest curs hem aconseguit 1.080 €. Els diners han anat a Pallapupas: Pallassos d’hospital. Fa dies, representants de L’ONG ens fan fer una xerrada sobre la feina que feien als hospitals. Moltes gràcies a tots i totes per la col·laboració! Comissió Cursa Solidària
VII CURSA SOLIDÀRIA Llegeix més »



