JUBILACIÓ MARIA ÀNGELS

Divendres passat, coincidint amb l’últim dia, la comunitat educativa de l’escola i l’Ajuntament va acomiadar a la Maria Àngels, que després de molts anys treballant a l’escola es va jubilar.

Va ser un acte molt emotiu on tothom va poder recordar anècdotes i bons moments viscuts. Com a cloenda, els infants li van cantar una cançó per acomiadar-se.

Volem expressar el nostre més sincer agraïment a la Maria Àngels per la feina, la dedicació i el compromís amb l’escola durant tot aquest temps.

Maria Àngels, et desitgem tota la felicitat en aquesta nova etapa. Et trobarem a faltar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut