Divendres passat, coincidint amb l’últim dia, la comunitat educativa de l’escola i l’Ajuntament va acomiadar a la Maria Àngels, que després de molts anys treballant a l’escola es va jubilar.
Va ser un acte molt emotiu on tothom va poder recordar anècdotes i bons moments viscuts. Com a cloenda, els infants li van cantar una cançó per acomiadar-se.
Volem expressar el nostre més sincer agraïment a la Maria Àngels per la feina, la dedicació i el compromís amb l’escola durant tot aquest temps.
Maria Àngels, et desitgem tota la felicitat en aquesta nova etapa. Et trobarem a faltar!


