Carnestoltes

Durant les darreres dues setmanes els infants de l’escola han gaudit de la setmana de Carnestoltes. Tot va començar amb un vídeo que el Rei Carnestoltes els va fer arribar, on els explicava quines consignes havien de continuar durant aquella setmana. Els i les alumnes van gaudir portant els complements d’aquestes consignes, celebrant el dijous llarder i gaudint d’una desfilada de disfresses divertida i plena de ritme pel poble. Finalment, vam posar fi a aquesta setmana de xerinola i diversió amb una representació del Rei Carnestoltes i la Vella Quaresma el Dimecres de Cendra.

Us convidem a mirar les fotografies dels/les vostres fills/es penjades al Drive.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *