DONA LA NOTA!

Hola alumnes i famílies!

Des de música us proposem una cançó a nivell de ZER.

No ens desdibuixeu,

és una cançó que han compost des del Petit Taller de Cançons i que el Departament ha inclòs dins del programa DONA LA NOTA encara hi som a temps, la nostra idea és poder-la cantar el 5 de juny tots junts, per això us demanaria que si la poguéssim anar escoltant d’en tant en tant ens aniria sonant.

Per fer-la més vistosa ens agradaria demanar-vos als alumnes de P3, P4 i P5 que durant aquests dies feu un arc de Sant Martí per poder-lo lluir al juny. Un cop fet, el podeu posar a la finestra aquests dies i quan poguem sortir el guardem pel dia de la cantata. És important que l’infant pugui agafar-lo amb facilitat per poder-lo moure durant la cançó.

Exemple d’arcs de Sant Martí que podeu fer, tots estaran bé.

Als alumnes de 1r i 2n us demanem que durant aquests dies busqueu per casa un tros de roba blanca, rosa i/o vermella, que al juny mourem per fer més vistosa la cançó (mides aproximades: 50cmx50cm).

Als alumnes de 3r i 4t us demanem que durant aquests dies busqueu per casa un tros de roba blava (qualsevol tonalitat ens va bé), que al juny mourem per fer més vistosa la cançó (mides aproximades: 50cmx50cm).

A l’alumne de 5è et demanem que durant aquests dies busquis per casa un tros de roba groga, verda,blava, blanca i/o platejada, que al juny mourem per fer més vistosa la cançó (mides aproximades: 50cmx50cm).

Nota: Les robes ens van bé si són llises i si tenen un estampat discret.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *