VOLEM ROSTITA!

El passat 8 de febrer, després de seguir les ordres boges de la Reina Carnestoltina,tots els infants es van poder posar la disfressa que ells mateixos havien triat i que més els agradava, per aquest dia. Així l’escola Santa Cecília, la Llar d’Infants Oreneta, la Laura del menjador i moltes mares i pares, van sortir  a demanar, la tradicional Rostita.

Tot i el fred que feia, l’Antonio va portar el jeep, vam col·locar-hi la Reina Carnestoltina i vam passejar per tot el poble de Bolvir.

Des de la Llar i l’escola, volem donar les gràcies a tothom per venir i celebrar tots junts la Rostita. També volem agrair que el Dijous Gras els veïns de Bolvir obríssin les portes de casa seva per oferir Rostita.

Enguany hem celebrat un primer berenar popular amb les famílies i veïns del poble.

Tanmateix agraïm la col·laboració dels pares que han fet les truites i de l’AMPA

en aquest I Berenar Popular de Rostita.

A continuació us presentem un vídeo de les imatges del dijous Gras i el Berenar.