VISITEM L’ESCOLA FOLK D’ARSÈGUEL

El mes de novembre en motiu de Santa Cecília, patrona de la música i nom de la nostra escola, vam visitar l’escola Folk d’Arsèguel, on diferents músics ens van ensenyar i tocar diferents instruments tradicionals: les ocarines, el tamborí i el flabiol que sempre es toquen junts, el violí, l’acordió, la bateria, el sac de gemecs, i molts més. Vam poder gaudir de música en directe i una dansa on totes i tots varen participar.

També ens van mostrar com podem aprofitar la natura per fer-nos un instrument. Finalitzant l’estada varem fer un taller d’elaboració d’un instrument amb un got, un fil  i un paper. Vam poder visitar tota l’escola i l’habitació insonora, on es pot assajar i gravar  música sense que sorolls externs molestin.

Després de la visita vam jugar al parc i vam tornar cap a Bolvir. Ens ho vam passar molt bé gràcies a tots els músics i a l’escola Folk per la seva disponibilitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *