SORTIDA A GUILS

Aquest dimarts 18 de Febrer els nens i nenes de l’escola Santa Cecília vam realitzar una sortida a Guils, on hem tingut l’oportunitat de gaudir del nostre entorn més proper.

Els més petits de l’escola van jugar amb la neu i amb els trineus, van compartir moments molt divertits amb els seus amics i s’ho van passar d’allò més bé!

Els més grans, de p4 fins a 5è, van tenir el seu primer contacte amb l’esquí de fons, on van poder conèixer aquesta modalitat d’esquí en un entorn  privilegiat.

L’equip de mestres fem una  valoració molt positiva d’aquesta sortida lúdica i esportiva. Ens va fer molt bon dia i vam veure gaudir als nens i nenes de l’escola i creiem s’ha d’aprofitar i conèixer el nostre entorn més proper.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *