JORNADES DE PROMOCIÓ ESPORTIVA ESCOLAR

El passat 29 de novembre l’alumnat de Primària vam poder gaudir d’uns tallers esportius, emmarcats dins del programa ACTIVA’T A L’ESCOLA, impulsat pel Consell Esportiu de la Cerdanya.

Vam fer una activitat de circ a través de la qual vam experimentar amb diferents tipus de material, tot posant a prova el nostre equilibri.

Valorem molt positivament aquestes experiències, ja que complementen els objectiu educatius del centre alhora que ajuden a promoure la pràctica esportiva.

Ens ho vam passar molt bé i esprem gaudir d’aquests tallers tant interessants el pròxim curs. I donem les gràcies al Consell Esportiu per fer-ho possible!

Podeu veure les imatges de la jornada a través d’AQUEST ENLLAÇ. Mireu com vam gaudir!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *