II JOCS FLORALS ESCOLA SANTA CECÍLIA

Volem felicitar a tots els alumnes de l’escola pel seu esforç i constància. Als d’infantil pels seus dibuixos i als alumnes de primària per les seves obres escrites, en prosa i poesia.

Tots els dibuixos d’infantil de la Llegenda de Sant Jordi, són molt elaborats i es poden identificar molts moments de la llegenda. Veniu al vestíbul de l’escola a veure’ls!

Els guanyadors del concurs de dibuix són:

P3 Guillermo Guerrero

P4 Arnau Aréjula

P5 Isona Trilles

A tots ells MOLTES FELICITATS!!

Tots mereixien guanyar i per això han rebut un obsequi!

Els seus escrits han transmès molt i El jurat ho ha tingut difícil per proclamar els guanyadors dels II Jocs Florals de l’escola. Tots es mereixien guanyar!! FELICITATS I CONTINUEU ESCRIVINT!

Enguany, des de la Biblioteca Homilies d’Organyà, ens han informat d’un concurs de contes bojos, havies de triar un conte i canviar el final, personatges… I així ho han fet, tots els alumnes de primària han reinventat els contes i han sortit aquests titols: El patufot, La Caputxeta Blanqueta, el Flautista d’Hamelin… si teniu ganes de llegir-los us animem a venir a la biblioteca de l’escola, on estaran exposats unes setmanes.

Els guanyadors  del concurs de la Biblioteca Homílies d’Organyà, organitzat per la Diputació de Girona han estat:

Categoria A: Lola Mercader

Categoria B: Laila Ahannack.

Les guanyadores han rebut un lot de llibres i un diploma de la Diputació de Girona.

Tots els participants també han rebut un diploma.

Tot seguit hi hagut un berenar ofert per l’AMPA!

GRÀCIES al Jurat per la tasca feta, a l’Ajuntament per la seva col·laboració i a l’AMPA per la seva implicació i a totes les famílies GRÀCIES per la vostra assistència!

També volem felicitar a la Lola Mercader que el passat mes de març va guanyar un premi del PREMI SAMBORI organitzat per l’Òmnium cultural. La Lola va anar a  la Seu d’Urgell a recollir-lo. Volem agrair la presència de la Regidora de l’Ajuntament de Bolvir a l’acte de recollida de premis a la Seu d’Urgell.

Tanmateix també volem felicitar als tres guanyadors dels Jocs Florals d’Alp:

Àlvaro Delgado, Jamal Ahananck i Lola Mercader

MOLTES FELICITATS PER LA FEINA BEN FETA!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *