Xerrada de la Manoli Jiménez a l’alumnat de 6è

Un any més, l’alumnat de 6è va participar en la iniciativa #100tífiques de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) coorganitzada amb el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST) i la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i s’organitza amb motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència (11 de febrer).

Els objectius de #100tífiques són inspirar nens i nenes i contribuir a superar els estereotips al voltant de la ciència i la tecnologia i ho fan mitjançant la visita a les escoles de dones científiques o dones amb  lideratge laboral.

A nosaltres ens va visitar la Manoli Jiménez, filla de Bell-lloc i amb gran èxit professional en el món de la banca. Ens va explicar el seu recorregut i esforç en els estudis i en el treball, i com ha arribat a portar un equip de més de 300 persones. Va ser molt inspirador per totes i tots. Gràcies, Manoli!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *