L’alumnat de 4t participem a la Cantata!

El passat dia 5 d’abril, l’alumnat de 4t va participar al XIIè CANTEM a Vilanova de Bellpuig, una de les propostes educatives que es duen a terme conjuntament entre totes les escoles de la nostra comarca i l’orquestra de l’escola de Música de Mollerussa, sota la direcció de Josep Mindán.

Aquest any, vam interpretar la cantata: La ciutat i la Lluna, del compositor Poire Vallvé, una història d’amistat i tolerància on, a través de la imaginació i la música, hem après una mica més sobre els valors que ens uneixen com a persones. A més, vam assajar, jugar i finalment vam fer un gran concert amb música en directe amb moltíssims cantaires i l’orquestra! El concert, va ser tot un èxit i pels nens i nenes una gran experiència per a no oblidar.

No deixeu mai de gaudir de la música!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *