Menjador escolar

Sercodaga ofereix la gestió integral del servei de cuina/menjador a la nostra escola: servei de càtering i de monitoratge.

La prioritat són els infants, tenim en compte les seves necessitats evolutives i de creixement, tant individuals com de grup. Amb la  dietista-nutricionista s’elaboren els menús escolars, menús variats, equilibrats i a la vegada atractius per als nens. Esprioritzen els productes de temporada, els productes frescos i de qualitat i són renovats mensualment.

L’objectiu és que els infants estiguin ben atesos per l’equip de monitors-educadors, i que gaudeixin d’una dieta equilibrada, que tinguin temps de lleure i temps per descansar.

Podeu consultar els menús mensuals a la web de Sercodaga o instal·lant l’aplicació al vostre telèfon mòbil.