Audició musical a l’escola

El passat dijous 16 de maig, l’alumnat de l’escola vam tenir l’oportunitat d’escoltar en directe l’Agrupació musical de pols i pua del Cercle de Belles Arts de Lleida. Hem escoltat instruments que ens eren una mica desconeguts i els músics han compartit amb nosaltres com la música forma part de les seves vides.Tots nosaltres també hi hem posat el nostre granet de sorra, fins i tot els mestres! Hem cantat, hem fet ritmes, hem après nou vocabulari del món musical, hem ballat, els hem intentat dirigir… però sobretot, hem gaudit plegats una estona on la música ha estat la protagonista en aquesta experiència intergeneracional.

Agraïm de tot cor la col·laboració d’aquests músics que, amb el seu repertori clàssic i popular, ens han fet viatjar per diferents països d’Europa a través de la seva musica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *