Activitats de Nadal a l’escola

Durant els últims dies del primer trimestre, els alumnes de l’escola hem realitzat tot un seguit d’activitats relacionades amb la festivitat de Nadal.

En primer lloc, el dia 19 de desembre, els nens/es de tota l’escola vam poder cagar el Tió que havia arribat a l’escola uns dies abans i l’havíem alimentat molt bé. A la tarda, vam gaudir de la visita dels Patges de ses Majestats els Reis d’Orient que van venir a l’escola per tal de recollir les cartes amb tots els desitjos dels infants.

El darrer dia del trimestre, dia 20 de desembre, els alumnes de CM i CS hem sortit al carrer per a fer la tradicional cantada de Nadales. Començant al parc de bon matí i després davant de l’escola per desitjar-nos tots Bones Festes.

Aquí us deixem un petit recull de fotografies d’aquestes activitats.

Caguem el Tió:

Ens visiten els Patges Reials:

Nadales al carrer:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *