El dia de Sant Jordi

El dia  23 d’Abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Al matí vam fer roses i també vam pintar un drac de cartró per decorar l’escola.

A la tarda vam fer els jocs florals. Les mestres van escollir els poemes guanyadors. Els nens i nenes de 1r a 4t havien realitzat poesies en català i castellà. Sisè havíem de fer-ne un en anglès, un en català i un haiku en castellà. Un haiku és un poema tradicional  japonès de 3 versos que no fa falta que rimi.

Va ser un dia amb moltes emocions, ja que, a més a més,  els i les alumnes de 5è van muntar la paradeta de la cooperativa al molí de Can Batlle de Vallirana.