Comencem aquest nou curs amb el lema “COSMOPOLITAN
POMPEU” que simbolitza la maduresa de la nostra escola com a
comunitat educativa dedicada a l’ensenyament i l’aprenentatge .
Al Pompeu vivim l’aventura d’aprendre i ensenyar amb emoció,
apostant per projectes cada cop més interdisciplinaris, pel
coneixement científic, per l’educació emocional, per
l’ús responsable de les noves tecnologies i buscant sempre el
rerefons social dels valors ètics del nostre alumnat.
“COSMOPOLITAN POMPEU” dibuixa un sKyline on tothom pot
aportar el seu granet de sorra cap a la millora de l’educació i
perquè no, del món en què vivim.
Tots plegats podem imaginar ciutats més sostenibles, més
respectuoses amb el medi ambient, més tolerants amb les
diferències…
Una de les nostres funcions com a mestres és encendre l’espurna
de la imaginació del nostre alumnat perquè si imaginem podem
crear i amb esforç, dedicació i coneixement fer-ho realitat.
Moltes gràcies i molt bon inici de curs!

I L’ANY QUE VE A P5!!!

Com passa el temps, sembla que fos ahir que vam començar el viatge dels MASSAI per la sabana africana..
Ha estat un viatge intens ple d’expectatives, emocions i sorpreses!!
Aquí teniu un petit recull de fotografies d’activitats i celebracions diverses que hem anat fent al llarg… Llegeix més»

Serem diversitat

“Serem diversitat” és la cançó rap contra la xenofòbia que hem fet les alumnes i els alumnes de sisè aquest curs 18-19. Aquest és el resultat de moltes hores de treball des dels àmbits de valors, llengua, música i educació física.
Durant la primera meitat del… Llegeix més»

Donatiu a l’ONG

Avui hem anat a la caixa i hem fet el nostre donatiu a Metges sense fronteres, tal i com vam acordar en assemblea les dues cooperatives de 5è: Els Boiximans i els Coopeareg Kids.

TIBIDABO, un dia genial!

Aquesta sortida ha estat el punt i final del projecte d’emprenedoria portat a terme pels alumnes de 5è al llarg de tot l’any.
Els alumnes van decidir en assemblea anar al parc d’atraccions del Tibidabo amb els diners recollits amb la venda dels productes artesans, que… Llegeix més»

Recollida solidària

Els i les alumnes de sisè, continuant amb la nostra ajuda al Poble Saharaui iniciada el curs passat mitjançant la donació de part dels beneficis de la nostra cooperativa, aquest curs hem dinamitzat i organitzat una recollida de recursos bàsics. Durant l’última setmana de març… Llegeix més»

La Talaia ens visita!

Dijous al matí vam rebre la visita dels i les alumnes de P2 de l’escola bressol La Talaia, que l’any vinent ja aniran a l’escola “dels grans”.
Ens agrada moltíssim rebre-us cada any i que veieu la nostra escola!! Fins ben aviat.

ROBÒTICA a 5è, una experiència amb ProBots!

Aquest trimestre hem realitzat un taller de robòtica per iniciar els alumnes en la programació de robots. Aquest taller ens ha facilitat treballar la competència digital des d’una vessant que no havien experimentat mai els alumnes alhora que hem pogut consolidar els aspectes matemàtics treballats… Llegeix més»

LES COLÒNIES DE 5è!!!

Els dies 20 i 21 de maig els alumnes de 5è hem anat de colònies a La Conreria (Tiana). Allà vam gaudir d’unes activitats divertides que ens portaven a un gran viatge per Àfrica. Vam fer una super gimcana amb proves molt divertides com recollir… Llegeix més»