Celebració de Sant Jordi (Infantil i Primer)

El dia 23 d’abril, com és tradició, vam celebrar Sant Jordi a l’escola.

A Infantil, els infants van realitzar diferents tallers internivell, per confeccionar elements de la llegenda com són la rosa, un escut i una corona.

També, els alumnes de primer han estat preparant la representació de l’obra de Sant Jordi amb molta il·lusió.
“Per fi ha arribat el dia!”-deien- Al matí, els alumnes d’infantil han pogut gaudir de l’obra. Els nens de P-3, P-4 i P-5 han pogut viure la llegenda de Sant Jordi gràcies a uns dracs, princeses, reis, cavallers… que ho han fet d’allò més bé!!

Aquí ús deixem unes imatges i videos de cada representació i també dels tallers!
Esperem que us agradin!

TALLERS