Practiquem l’art d’en “Keith Haring”

Hola Pompeus!

Seguim treballant de valent mentre aprenem moltes coses, però el més important és fer-ho divertint-se. La setmana passada els alumnes de 2n, que ja porten unes quantes setmanes treballant el pintor KEITH HARING i les seves obres, van decidir donar un pas endavant i crear un súper mural utilitzant la tècnica d’aquest autor, que consisteix en dibuixar siluetes en diferents posicions i després omplir-les de color per donar més vida a les figures.

Els alumnes amb aquesta activitat de plàstica han treballat la silueta, el contorn i les formes. S’han esforçat molt i el resultat no ha pogut ser millor. A més a més, ens han decorat el hall de l’escola i ha quedat molt colorit.

Voleu saber com s’ho han passat fent-ho? Doncs aquí teniu les fotos.