Enciams i espinacs!

L’alumnat de 3r, junt amb els seus padrins de 4t, van collir dijous passat els espinacs i enciams de l’hort de l’escola. Tercer va poder gaudir moltíssim de l’obsevació en profunditat d’aquestes dues verdures amb els seus companys de classe i amb la nostra amiga “La lupa”!

Experimentar en detall les verdures i els bitxets, va ser tota una sessió d’èxit!!

Nadala a TV Reus (3r)

Aquest matí l’alumnat de 3r ha anat a gravar la nadala a la sala Santa Llúcia de Reus.  Han gaudit molt de l’experiència tot i que els nervis hi eren presents. Ara toca esperar a que la cançó sigui emitida per televisió i per Internet. Una bonica experiència per a tot el grup!

Els ambients

Com ja sabeu a infantil treballem per ambients, i a la classe de l’arc de Sant Martí hem aprofitat la  tardor per treballar amb els seus color a l’ambient d’art. Cliqueu a la foto i trobareus moltes més activitats.