Castanyada i Halloween

Com ens agrada la tardor a l’escola! Amb ella arriba el fred, els colors taronges i marrons, els fruits de la tardor… i també la Castanyada i Halloween!

Els nois i noies de 6è van organitzar al teatre Bartrina un Escape Room terrorífic per tot l’alumnat de primària de l’escola, ho van fer genial!

Hem tingut contacontes molt especials, hem fet panellets, manualitats de tardor i per acabar la setmana hem torrat castanyes i hem sortit al pati a fer danses tradicionals i ball de bastons.

Si voleu veure les fotografies de totes aquestes activitats i els vídeos del bé que hem ballat, cliqueu als següents enllaços:

Escape Room

Fotografies castanyada i danses al pati