La Pe i en Cordi fan ballar als nens i nenes de 4t

Aquest mes d’octubre els nens i nenes de 4t han iniciat les sessions de “la Pe i en Cordi fan ballar l’escola” de la mà de la Juny!

L’activitat està formada per vàries sessions on treballem aspectes com el ritme, el moviment lliure i creatiu, l’expressió emocional per mitjà del nostre cos i coreografies acompanyades de cançons que ens fan emocionar! També podrem gaudir de la lectura del conte de “La Pe i en Cordi” que ens servirà per presentar-nos l’espai on succeeix la seva gran aventura, el Centre de Lectura de Reus, on podrem fer una visita guiada.

El plat fort tindrà lloc al desembre amb l’acte de cloenda on els nens i nenes representaran la coreografia dirigida per la Juny i en companyia d’altres escoles al Teatre Bartrina. Aquest ball servirà d’introducció de: “El Trencanous” de la mà dels ballarins i les ballarines del Centre de Lectura.

Què bé ens ho passem a les sessions i quines ganes de sortir a l’escenari a ritme de “La Pe i en Cordi“!

(Si feu clic a la imatge us portarà a la resta de fotografies)