El cicle de l’aigua

Durant les darreres setmanes de febrer, l’alumnat de tercer va participar en dues activitats relacionades amb el cicle de l’aigua. Per un costat van crear un microsistema amb una bossa zip per observar els processos d’evaporació, condensació i precipitació que formen part del cicle natural de l’aigua.

Aquí podeu veure fotos!

Per altra banda, va realitzar el taller “El cicle integral de l’aigua”, en  el que l’alumnat va confeccionar la part antropològica del cicle de l’aigua en la que hi trobem la captació, la potabilització, la distribució, l’ús i la depuració d’aquest recurs tan valuós. Aquest darrer taller es va realitzar gràcies al material cedit per l’Ajuntament de Reus.

Aquí podeu veure fotos!